Reklamace a vrácení zboží
Vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dnů
Nevybrali jste si správně? S námi se výběru toho správného regálu či žebříku bát nemusíte. Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu je u nás možné do 14 dnů.
Ve lhůtě 14 dnů od doručení zboží nám oznamte svoje rozhodnutí odstoupit od smlouvy. Nejvhodnější možností je kontaktovat nás na e-mailu [email protected] nebo na tel. čísle +420 288 288 130. Doporučujeme použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který naleznete zde.
Produkty nám můžete poslat, nebo je přivézt osobně do našeho skladu na adrese CTPark Divišov, Měchnov, 257 26 Divišov (brána č. 40).
Zboží bezodkladně, nejpozději však do 7 dnů ode dne odstoupení, zašlete na adresu MAMUTEX s.r.o. - CTPark Divišov, Měchnov, 257 26 Divišov (brána č. 40), nebo nám je osobně doručte na stejnou adresu.
Pokud jste v souvislostí s uzavřením smlouvy od nás obdrželi zboží navíc zdarma (“dárek”) je potřebné vrátit i tento dárek.
Kupní cenu zboží Vám vrátíme nejpozději do 30 dnů ode dne odstoupení. S platbou však můžeme v souladu se zákonem počkat, dokud nám zboží nevrátíte. V případě, že odstoupíte v prvních 14 dnech od doručení zboží, náleží Vám i náhrada nákladů na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
Kdy mohu odstoupit od smlouvy bez udání důvodu?
U nás můžete vrátit každé zboží, které jste si u nás zakoupili. Výjimkou je zboží, které:
a) Bylo přizpůsobené či vyrobené dle Vašich požadavků.
Dovolujeme si Vás upozornit, že podle zákona odpovídáte za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než je nutné k obeznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
Postup reklamace
V případě, že se rozhodnete zboží reklamovat, zašlete jej na adresu MAMUTEX s.r.o. - CTPark Divišov, Měchnov, 257 26 Divišov (brána č. 40) společně s vyplněným reklamačním formulářem, který naleznete zde.
Produkty nám můžete poslat, nebo je přinést do našeho skladu.
V případě, že vyplňujete formulář bez pomoci našeho personálu, nezapomeňte uvést, v čem spatřujete vadu zboží nebo jak se vada projevuje, případně požadavek na způsob vyřízení.
O průběhu reklamace, zejména o jejím přijetí, vyřízení či zamítnutí Vás budeme písemně informovat prostřednictvím e-mailových zpráv. Je možné, že Vás pro urychlení řešení budeme kontaktovat také telefonicky.
O reklamaci rozhodneme bezodkladně. Vyřízení reklamace včetně odstranění vady nebude zpravidla trvat déle než 30 dní. V opačném případě jste oprávnění odstoupit od kupní smlouvy. Pro dodržení uvedené lhůty je nezbytné, abyste poskytli potřebnou součinnost. V případě, že zásilka dorazí poškozená nebo v ní chybí nějaké zboží, doporučujeme našim zákazníkům, aby si ponechali všechny obaly po dobu alespoň 5 pracovních dnů jako důkaz o reklamaci: fotografický důkaz poškození může urychlit vyřízení reklamace.